0p. / 0.00 PLN
MENU
PRODUKTY

Bielsko-Biała, ul. Złotych Kłosów 30

biuro@pronac.pl

500 261 923
pn.-pt. 9:00-17:00

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące przeprowadzenia zakupów w naszym sklepie. Jeżeli potrzebujesz pomocy w dobraniu, zamontowaniu lub w drobnej naprawie swojego sprzętu sprawdź dział „Porady”

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Jakie występują formy dostawy?

Ile zapłacę za przesyłkę?

Jak zapłacić za zamówienie?

Kiedy mogę liczyć na dostawę gratis?

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Jak zmienić moje zamówienie?

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Gdzie jest moja przesyłka?

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Jak sprawdzić dostępność produktów / do uzupełnienia /

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

- Zapytaj – chwilowo na naszym magazynie nie ma tego towaru, jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem , daj nam znać poprzez e-mil biuro@pronac.pl lub telefonicznie (+48) 500 261 923

- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pośpieszyć z zakupem !

- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka / kilkanaście egzemplarzy

- Duża ilość – w magazynie dysponujemy wystarczającą ilością produktu, aby obsłużyć wiele zamówień

- „Na zamówienie” 

- Wycofany z oferty 

 

Jak sprawdzić stan realizacji

Na Twój e-mail będziemy przesyłać informację o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach itp.

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informację o przyjęciu zamówienia. Od tego momentu rozpoczynamy proces realizacji. Będziesz informowany o postępie przygotowywania zamówienia. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jakie występują formy dostawy

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedna z form dostawy:

• Kurier POCZTEX48

• Kurier POCZTEX48 Pobranie

• PACZKA48 Odbiór w punkcie

• PACZKA48 Odbiór w punkcie za pobraniem

• Odbiór osobisty

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu intersującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności ( przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

Kiedy mogę liczyć na dostawę gratis ?

Dostawa gratis jest automatycznie nadawana dla zamówień powyżej 250zł ( łączna kwota wybranych towarów w sklepie internetowym przy jednorazowym zamówieniu ). Dostawa gratis jest również udzielana stałym klientom po podpisaniu umowy handlowej z naszą firmą.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu podaj dane do faktury.

 

Jak zmienić moje zamówienie ?

Możesz modyfikować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przeslania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia ( zmiana adresu, dodanie lub odjęcie produktu z zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy ) SKONTAKTUJ się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: (+48) 500261923.

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie nie jest możliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie (+48) 500261923

 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości otrzymasz numer listu przewozowego (e-mail lub SMS). Dzięki temu numerowi możesz monitorować drogę paczki na stronie przewoźnika. Możesz również zadzwonić do nas a my sprawdzimy stan i realizację zamówienia. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję? Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę).

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

1. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić , czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu (+48) 500261923.

2. Przy próbie założenia nowej części lub użycia nowego narzędzia zauważasz, że produkt w jakimś stopniu różni się z oryginałem lub jego wymiary nie spełniają parametrów zaprzestań dalszych czynności. Następnie skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszego procesu wymiany lub zwrotu towaru. Pamiętaj! Masz 30 dni zwrotu towaru!

 

Czy moge osobiście odebrać zamówienie?

Tak. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy w celu potwierdzenia terminu odbioru towaru. 

 

Jak zapłacić za zamówienie?

Podczas dokoknywania zakupu udostepniamy Państwu kilka form płatności:

1. Przelew na konto 

2. Platność TPay

3. Płatność przy odbiorze u kuriera

4.Płatność przy odbiorze osobistym [ płatność tylko gotówką ]

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Każdy produkt posiada swoja gwarancje producencką oraz rękojmie. Okresy ochrony sa podawane przy każdym towarze. Terminy wyświetlane obowiązują dla zakupow konsumenckich. 

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak. Dajemy możliwośc naszym klientom zwrotu towaru do 30 dni od zakupu. Jest to wystarczający czas na sprawdzenie i podjecie decyzji.