Potrzebują Państwo części lub akcesorii do swojego urządzenia?
Isnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie.
Taka forma zakupów umożliwia Państwu nabycie potrzebnego towaru bez potrzeby skladania zamówienia przez portal sklepu. Oferujemy fachowa pomoc techniczną oraz szybkie zamówienie towaru.
( koszt połączenia z infolinią wg. stawek operatora )
Regulamin sprzedaży "Zakupy na telefon" w sklepie PRONAC:
I. Informacje o sprzedającym
1. Organizatorem sprzedaży prowadzonej na odległość przez telefon jest PRONAC Aleksandra Kowalska (dalej zwana jako „PRONAC”), z siedzibą w Bielsku-Białej, przy ulicy Złotych Kłosów 30, 43-300 Bielsko-Biała, nr NIP: 937-258-92-41.
2. Sprzedaż na odległość przez telefon prowadzi sklep PRONAC zlokalizowany na terenie Polski.
II. Informacje dla Konsumentów
1. Prawa przysługujące Konsumentom z tytułu umowy z PRONAC zawartej na odległość przez telefon (dalej jako: Umowa) określa ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).
2. Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży Konsumentom Towarów dostępnych w sklepie PRONAC na odległość przez telefon.
3. Za Konsumenta, zgodnie z art.221 Kodeksu cywilnego, uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Konsumenci dokonujący zakupów na odległość składają zamówienia telefonicznie w sklepie PRONAC.
5. Przedmiotem sprzedaży realizowanej na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie są wyłącznie fabrycznie nowe produkty; wyjątek stanowią towary opisane jako "z demontażu". Po stronie PRONAC, ciąży obowiązek dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
6. W przypadku stwierdzenia wad lub nieprawidłowości w działaniu Towarów zakupionych na zasadach określonych w Regulaminie Konsument może złożyć reklamację
8. Informacje o Towarach objętych gwarancją oraz warunki gwarancji są dostępne w sklepie PRONAC lub na platformie internetowej www.pronac.pl.
9. PRONAC informuje, że Konsument ma możliwość uzyskania nieodpłatnej pomocy prawnej od miejskiego lub powiatowego Rzecznika Konsumentów lub organizacji pozarządowych działających na rzecz konsumentów.
III. Składanie zamówień i zawieranie umów
Realizacja Zakupów na telefon objęta jest zasadami i regułami prawnymi, dotyczącymi " Sprzedaży na odległość".
a. Konsument kontaktuje się telefonicznie z sklepem PRONAC.
b. Warunkiem połączenia z pracownikiem PRONAC jest zapoznanie się z treścią Regulaminu, dostępnego na stronie www.pronac.pl lub w sklepie PRONAC.
c. Pracownik PRONAC, udziela Konsumentowi informacji o cenie towarów, którymi zainteresowany jest Konsument, weryfikuje ich dostępność, przedstawia podstawowe informacje o skutkach prawnych zawarcia umowy oraz odpowiada na ewentualne pytania, udzielając jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji w języku polskim.
d. Po uzgodnieniu treści zamówienia pracownik PRONAC informuje o całkowitym koszcie zakupów.
e. Pracownik PRONAC weryfikuje koszty dostarczenia zamawianych Towarów, zgodnie z Cennikiem usług transportowych obowiązującym w sklepie PRONAC
f. Pracownik PRONAC weryfikuje kompletność złożonego przez Konsumenta zamówienia, wypowiadając następującą kwestię: „Potwierdzam złożenie zamówienia na wskazane Towary X za łączną cenę X zł oraz na ich dostawę pod wskazany adres X za cenę X zł. Łączna cena towarów i koszt ich dostawy to X zł”¹.
g. Konsument potwierdza zamówienie, składa ewentualne zastrzeżenia, prosi o uzupełnienie zamówienia albo rezygnuje z jego realizacji. W przypadku zgłoszenia zastrzeżeń lub uzupełnienia zamówienia, należy powtórzyć etap weryfikacji kompletności złożonego zamówienia określony w lit.f).
h. Pracownik Pronac informuje Konsumenta, że potwierdzenie zawarcia umowy (Faktura VAT, lub paragon) zostanie mu doręczone wraz z zamówionym towarem przez dostawcę oraz, że jeżeli płatność za zamówione Towary i dostawę odbywa się w momencie odbioru towaru po złożeniu przez Konsumenta podpisu pod dokumentem potwierdzającym odbiór przesyłki
i. Pracownik PRONAC informuje o dostępnych sposobach płatności i uzgadnia z Konsumentem dogodny dla niego sposób płatności.
j. Pracownik PRONAC informuje Konsumenta o warunkach realizacji dostaw przez kuriera, zgodnie z postanowieniami zawartymi w warunkach świadczenia usług transportowych.
k. Konsument płaci za zamówione towary oraz transport w momencie odbioru towarów jeżeli wybrał dostawe z płatnością u kuriera.
IV. Czas realizacji zamówienia i warunki dostaw
1. Z chwilą złożenia zamówienia zostaje ono przyjęte do realizacji.
2. Maksymalny czas realizacji i dostawy zamówienia złożonego przez Konsumenta uzgadniany jest podczas składania zamówienia.
3. Usługi transportowe Towarów zakupionych przez Konsumenta na zasadach określonych w Regulaminie realizuje firma kurierska sklepu PRONAC. Warunki realizacji dostawy określone są w Warunkach Świadczenia Usług Kurierskich w sklepie PRONAC.
4. Z chwilą odbioru towaru przez Konsumenta, Kierowca przekazuje Konsumentowi do podpisu następujące dokumenty: Potwierdzenie odbioru paczki - list przewozowy
5. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń paczki Klient powinien zgłosić ten fakt kierowcy firmy kurierskiej w celu przygotowania protokołu reklamacyjnego
6. Jeżeli wady lub nieprawidłowości w przesyłce (braki, uszkodzenia, niezgodność z zamówieniem) zostały dostrzeżone po sporządzeniu i podpisaniu przez Konsumenta potwierdzenia odbioru, Konsument jest obowiązany niezwłocznie poinformować (osobiście lub telefonicznie) o tym fakcie sklep PRONAC.
V. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje należy kierować do sklepu PRONAC. Reklamacje można składać osobiście w siedzibie sklepu PRONAC, drogą pocztową, telefonicznie jak również drogą elektroniczną na wskazane adresy e-mail umieszczone na stronie www.pronac.pl lub poprzez formularz zgłoszeniowy "Reklamacje".
2. Procedura reklamacyjna jest wszczynana po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Konsumenta.
3. W protokole reklamacyjnym, sporządzanym przez pracownika PRONAC przyjmującego reklamacje, Konsument wskazuje dostrzeżone wady i nieprawidłowości zakupionych Towarów, precyzuje oczekiwany sposób załatwienia reklamacji.
4. PRONAC rozpatruje reklamację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Uprawnienia przysługujące Konsumentowi określa ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (wersja jednolita: Dz. U. z 2014 poz.121) w brzmieniu zmienionym przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 poz.827).
VI. Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na zasadach określonych Regulaminem, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia odbioru towaru przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż Kierowca, w sposób o którym mowa w pkt. III.3 lit.k).
3. W przypadku, gdy umowa obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia odbioru ostatniego towaru, jego partii lub części.
4. Odstąpienia od umowy dokonuje się poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone w formularzu zawartym na stronie www.pronac.pl
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać dokonane w formie pisemnej i wysłane na adres sklepu PRONAC, w którym Konsument złożył zamówienie lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail na stronie www.pronac.pl
6. Do zachowania wskazanego w pkt. VI. 1 terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
7. Niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób, o którym mowa w punkcie VI.6 PRONAC przesyła Konsumentowi na wskazany przez niego adres pocztowy, elektroniczny lub numer telefonu potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
8. W przypadku wykonania prawa odstąpienia od umowy we wskazany powyżej sposób umowę uważa się za niezawartą.
9. Konsument ma obowiązek zwrócić towar do PRONAC niezwłocznie, jednak nie później niż 30 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed upływem wyżej wskazanego terminu.
10. PRONAC zwraca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni, od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, na które składają się cena towaru oraz koszty jego dostarczenia.
11. PRONAC dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument w sposób wyraźny wyrazi zgodę na inne rozwiązanie. Konsument nie ponosi żadnych opłat związanych ze zwrotem płatności.
12. PRONAC może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zakupionych przez Konsumenta Towarów.
13. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy sprzedaży PRONAC nie ponosi kosztów zwrotu (odesłania) zakupionych przez Konsumenta Towarów. Konsument ponosi odpowiedzialność wyłącznie za zmniejszenie wartości zakupionych Towarów, będące wynikiem korzystania z nich w sposób sprzeczny z ich charakterem, cechami i funkcjami.
VII. Pozostałe postanowienia
1. Administratorem danych osobowych zebranych podczas realizacji zamówień na zasadach określonych niniejszym Regulaminem jest PRONAC. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji niniejszej Umowy. Odbiorcą danych jest firma kurierska świadcząca usługi transportowe Towarów zakupionych przez Konsumenta w sklepie PRONAC. Konsumentowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych, wyszczególnionych w niniejszym Regulaminie, jest konieczne dla realizacji zamówienia.
2. PRONAC ma prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
Załączniki:
Wzór pouczenia o prawie odstąpienia od umowy.
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu i adres e-mail) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy , w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 30 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
¹ „x” – oznacza wartość zmienną, odnoszącą się do niezależnie do każdego elementu konkretnego zamówienia
PŁATNOŚĆ ONLINE | PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE | |
9,99 PLN | 15 PLN | |
13 PLN | 16 PLN |
© Pronac 2024 | Created by: Modus-it.pl | System pracuje w oparciu o Modus QBIZ